انواع کابینت مدرن آشپزخانه و ویژگی‌های آن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خرید کابینت آشپزخانه به‌صورت آنلاین یکی از مهم‌ترین خدماتی است که گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا به مشتریان خود ارائه می‌دهد. فروشگاه آنلاین کالاکسا پیش‌گام در فروش آنلاین کابینت آماده آشپزخانه در انواع کابینت آماده مدرن، کابینت کلاسیک، کابینت نئوکلاسیک و کابینت تکی. این محصولات در انواع کابینت ممبران، کابینت ام دی اف، کابینت هایگلاس ایرانی و ترک و کابینت نئوپان طراحی و تولید می‌شوند. محصولات کابینت ارزان قیمت آماده را می‌توان به‌صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی کالاکسا خریداری کرد. جهت سفارش و خرید کابینت آماده و سایر محصولات ما می‌توانید علاوه بر مراجعه به فروشگاه آنلاین کالاکسا به‌صورت حضوری نیز از شوروم ما واقع در سعادت‌آباد نیز دیدن فرمایید. از دیگر خدمات گروه کالاکسا می‌توان به خرید صفحه کابینت شرکتی، خرید جاکفشی چوبی مدرن، خرید کمددیواری درب ریلی، کمد لباس درب ریلی، درب ضدسرقت، کابینت جزیره آشپزخانه، دیوارپوش ماربل شیت و… اشاره کرد.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی کالاکسا و آدرس kalaxa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 43
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 69
:: بازدید ماه : 69
:: بازدید سال : 812
:: بازدید کلی : 3269

RSS

Powered By
loxblog.Com

سفارش آنلاین کابینت آماده نصب و سفارش آنلاین کمد درب ریلی مطابق با سلیقه و ابعاد مورد نظر شما

انواع کابینت مدرن آشپزخانه و ویژگی‌های آن
چهار شنبه 21 دی 1401 ساعت 12:59 | بازدید : 199 | نوشته ‌شده به دست کالاکسا | ( نظرات )

انواع کابینت مدرن آشپزخانه

شما با آشنایی کامل انواع کابینت مدرن آشپزخانه می‌توانید بهترین ایده را برای آشپزخانه کوچک خود داشته باشید. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین نوع کابینت مدرن خواهیم پرداخت.

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس یکی از پرطرف‌دارترین انواع کابینت مدرن آشپزخانه است که به‌سرعت محبوبیت زیادی به دست آورده. این محصولات در انواع کابینت های گلاس ایرانی و کابینت های گلاس ترک طراحی و تولید می‌شوند. همچنین می‌توانید این محصول را به‌صورت کابینت های گلاس براق و کابینت های گلاس مات سفارش دهید. شفاف و براق بودن یکی از ویژگی‌های مهم کابینت هایگلس براق است که به دلیل انعکاس نور بالا برای فضاهایی با نور کم بسیار مناسب است.

محصولات کابینت های گلاس کالاکسا از ورق ام دی اف با روکش های گلاس ساخته شده است. استفاده از ام دی اف درجه سفید یک و مرغوب آرین سینا باعث استحکام و طول عمر بالای این محصولات شده است. کابینت های گلاس سفید براق یکی از پرطرفدارترین رنگ های این محصول است.

کابینت های گلاس سفید براق

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف یکی از پرکاربردترین محصولات کابینت آماده آشپزخانه است. از ورق های ام دی اف برای تولید کابینت مدرن ایرانی و کابینت مدرن خارجی استفاده می‌کنند. استفاده از ورق های ام دی اف به‌جای چوب طبیعی در تولید کابینت آماده و کابینت سفارشی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از چوب طبیعی است و هزینه ساخت کابینت را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. این محصولات مدرن در طرح و رنگ‌های متنوعی قابل سفارش هستند.

کابینت نئوپان یا کابینت ملامینه

کابینت نئوپان در واقع از ورق‌های نئوپان با روکش ملامینه ساخته شده است و از نظر ظاهری تفاوت چندانی با کابینت ام دی اف ندارد. مقاومت کمتر و آسیب‌پذیری این محصولات نسبت کابینت های ام دی اف از معایب آن است. اما بااین‌وجود همچنان این محصولات در ردیف اول محصولات کابینت آماده ارزان آشپزخانه قرار دارند. تنوع رنگ و طرح مانند محصولات کابینت ام دی اف در این نوع کابینت بسیار زیاد است و در حالت‌های شفاف و مات قابل سفارش است.

رنگ‌های محبوب برای انواع کابینت آشپزخانه مدرن و شیک

کابینت آماده مدرن یک ایده عالی برای آشپزخانه‌های کوچک است. در طراحی مدرن جزیره آشپزخانه نیز می‌تواند گزینه خوبی برای زیباترشدن فضای آشپزخانه باشد. هنگام انتخاب رنگ کابینت باید فضای آشپزخانه خود را در نظر بگیرید، اگر آشپزخانه شما وسعت کمی دارد باید حتماً از رنگ‌های روشن نظیر کابینت مدرن سفید طوسی، کابینت مدرن طوسی، کابینت مدرن سفید و چوب، کرم و… استفاده کنید تا فضا را بزرگ‌تر از آن چه هست نشان دهد. کابینت های گلاس سفید براق یکی از پرطرف‌دارترین این محصولات است که در ترکیب با رنگ طوسی جلوه بی‌نظیری خواهد داشت. محصولات کابینت های گلاس آماده را می‌توانید در رنگ‌های تمام سفید، طلایی، فیلی، اکلیلی، فانتزی، نقره‌ای و… نیز سفارش دهید.

استفاده از رنگ‌های تیره برای محیط‌هایی با فضای کم و کم‌نور، فضا را دلگیر می‌کند. اما در محیط‌هایی با وسعت بالا با خیال راحت می‌توانید از رنگ‌های تیره استفاده کنید، تا فضا را گرم‌تر از آنچه هست نشان دهد.

کابینت های گلاس مشکی

ویژگی‌های کابینت مدرن آشپزخانه
  • با هر نوع دکوراسیون داخلی خانه هماهنگ می‌شود.
  • همیشه بروز و زیبا است.
  • سادگی از ویژگی‌های بارز این محصولات است.
  • اصولاً ارتفاع کابینت دیواری تا سقف ادامه دارد.
  • این محصولات را می‌توان با عمق بالاتری سفارش داد.
  • بدون دستگیره یا با دستگیره‌های ساده تولید می‌شود.
  • قیمت آن مقرون‌به‌صرفه است.




:: موضوعات مرتبط: فروش آنلاین کابینت آماده , ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: